ازدواج ایرانی

در ایران چگونه باید ازدواج کرد

ازدواج ایرانی

در ایران چگونه باید ازدواج کرد

چگونه میتوانیم ازدواج موفق داشته باشیم

کلمات کلیدی

رابطه جنسی

روابط زناشویی

زندگی مشترک

زندگی زناشویی

جلوگیری از بارداری

زندگی جنسیتان

آمیزش جنسی

جلسه خواستگاری

رابطه زناشویی

این جملات آتش دعوای شما و همسرتان را شعله ور میکند

قهر کردن زن از خانه

قهر طولانی با همسرعلل و پیامدهای آن

با بی تفاوتی همسرم چه کنم

آقایان چطور همسر انتخاب می کنند

با همسری که تحقیرم می‌کند چه کنم

نحوه‌ی رفتار با همسر دهن بین

تحریم روابط زناشویی

چکار کنیم که از اسم خود راضی نیستیم

چگونه مدل مومناسب بر حسب شکل صورت انتخاب کنیم

چگونه با افرادی که خود را عقل کل میدانند برخورد کنیم

چطور بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم احترام دیگران را جلب کنیم

برای رهایی از ناراحتی ها و رنج ها چکار کنیم

چه ارتباطی بین اسم با شخصیت وجود دارد

چگونه احساسات خود را کنترل کنیم

چرا مردها باهوش تر از زن ها هستند

چکار کنیم که در عکس خوب بیفتیم

چگونه شخصیتی جذاب و برجسته داشته باشیم

چگونه بدانیم که با فرد مناسب خود ازدواج می کنیم

برای ایجاد عشق در ازدواج چکار کنیم

تفاوتهای زنان و مردان در عشق ورزیدن چیست

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از کجا باید بفهمم که دختری عاشق من شده است؟

 

 

از کجا باید بفهمم که دختری عاشق من شده است؟

عاشق شدن باعث ایجاد تغییراتی در وجود هر فردی می شود و خیلی از تحقیقات نشان می دهد که این تغییران یک منشا بیوشیمایی دارند. علائم عاشق شدن دختران هم به دلیل همین تغییرات است که گاهی در رفتار دخترها بروز می کند.

  • ساناز دهقان
  • ۰
  • ۰

به جای گفتن “دوستت دارم” این کارها را برای شوهر خود انجام دهید

 

گاهی شاید گفتن جمله دوستت دارم کار راحتی نباشد، گاهی می توان به جای گفتن این جمله، کارهایی را انجام دهید که این حس به شوهر شما منتقل شود. اگر چه که خانم ها بیشتر تحت تاثیر کلام قرار می گیرند، ولی برای مردان کارهای تاثیرگذارتری هم وجود دارد. به همین دلیل خانم ها می توانند کارهایی را که برای مردان از گفتن دوستت دارم هم با ارزش تر است، انجام دهند. در ادامه این مطلب بعضی از رفتارهایی را که نشان دهنده عشق و علاقه شما به مرد زندگی است را معرفی می کنیم.

  • ساناز دهقان
  • ۰
  • ۰

برای داشتن رابطه جنسی عاشقانه و لذت بخش باید چه کارهایی انجام داد؟

لمس و ماساژ برای تحریک جنسی همسر

انجام ماساژ تحریکی بصورت یک عمل منظم در روابط جنسی یکی از مؤثرترین راههای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسی است. عشق ورزی و نوازشهای گرم دستها بر روی پوست، طریقی که دستها بر روی بدن می چرخند، و لمس آرام عضلات و بافتها همگی با زبان بیصدای لمس، گویای حس درونی شما نسبت به یکدیگر است.

این مطلب ویژه افراد متاهل است

بیشتر : اطلاعاتی در مورد مسائل تحریک جنسی زنان

تحریک جنسی زنان:

زنان برخلاف مردان که برای برقراری رابطه جنسی نیازی به معاشقه و پیشنوازی ندارند، زنان به تحریک جنسی و آماده سازی نیاز دارند. برای مردها در صورت مساعد بودن شرایط روحی تنها یک جرقه ذهنی کافیست که تحریک شده و برای رابطه جنسی کاملا آماده شوند، حال آنکه تحریک زنان نیاز به پیشنوازی و آماده سازی دارند و دانستن راه‌های تحریک جنسی زنان لازم و ضروری است.

  • ساناز دهقان
  • ۰
  • ۰

 

تحریک جنسی موثر مردان در رابطه جنسی

 

رابطه جنسی از مهم ترین فاکتورهای یک زندگی موفق است و از اهمیت ویژه ای در ازدواج برخوردار است . رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با این حال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند و از نقش موثر رابطه جنسیدر روابطشان بی خبرند . رابطه جنسی برای زن و مردان از اهمیت زیادی برخوردار است اما برای مردان یکی از مهم ترین فاکتورهای در ازدواج است . یک زن باید بتواند نیازهای مرد را در رابطه جنسی تامین کند و خواسته های او را در رابطه زناشویی بشناسد .

مردان هم مانند زنان برای برانگیختگی برای رابطه جنسی نیاز به مقدماتی دارند که ما در اینجا برای شما ذکر میکنیم.

  • ساناز دهقان
  • ۰
  • ۰

بهترین زمان برقراری رابطه جنسی از نظر علمی چه ساعتی است؟

رابطه جنسی یکی از ملزومات زندگی است و فواید زیادی دارد. رابطه جنسی می تواند باعث بهبود خلق و خوی شما شود و حتی می تواند به شریک زندگی شما نیز کمک کند.هورمون ها اثرات زیادی بر زندگی جنسی افراد دارند و همچنین بر احساسات بعد از آن نیز تاثیر می گذراند، اما گاهی در طول ساعات روز این هورمون ها به اوج خود می رسندد و گاهی هم در پایین ترین حالت خود هستند که می توانید با همسر خود در میان بگذارید و با شریک زندگی خود هماهنگ باشید و با این کار می توانید رابطه ای لذت بخش داشته باشید. اما حال سوال پیش می اید که چه زمان و ساعتی از شبان روز بهترین موقع برای داشتن رابطه جنسی است؟

 

بهترین ساعت روز برای داشتن رابطه جنسی

بهترین موقع در شبانه روز برای سکس

  • ساناز دهقان
  • ۰
  • ۰

بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی با همسر چه وقت است؟ داشتن یک رابطه جنسی خوب و کامل سبب تقویت روابط عاطفی بین زن و مرد و تقویت صمیمیت بین زندگی مشترک آنها خواهد شد. شما برای داشتن یک رابطه جنسی خوب و کامل می بایست نکات مهمی را مد نظر داشته باشید. از جمله مهم ترین این نکات انتخاب زمان مناسب برای داشتن رابطه جنسی است. در ادامه با دکتر سلام همراه باشید. در واقع دلایل بسیاری دال بر این موضوع وجود دارند که، صبح را برای انجام رابطه جنسی در نظر گیریم. سرحال بودن در صبح حقیقتاً انجام رابطه جنسی را بهتر می سازد بسیاری از ما به گونه ای شرطی شده ایم که رابطه جنسی را امری پیش از خواب تلقی می نماییم، که البته میتواند بدین گونه نیز باشد. اما لزومی ندارد که صرفاً بدین نحو صورت پذیرد. در واقع دلایل بسیاری دال بر این موضوع وجود دارند که، صبح را برای انجام رابطه جنسی در نظر گیریم. سرحال بودن در صبح حقیقتاً انجام رابطه جنسی را بهتر می سازد.

  • ساناز دهقان