ازدواج ایرانی

در ایران چگونه باید ازدواج کرد

ازدواج ایرانی

در ایران چگونه باید ازدواج کرد

چگونه میتوانیم ازدواج موفق داشته باشیم

کلمات کلیدی

رابطه جنسی

روابط زناشویی

زندگی مشترک

زندگی زناشویی

جلوگیری از بارداری

زندگی جنسیتان

آمیزش جنسی

جلسه خواستگاری

رابطه زناشویی

این جملات آتش دعوای شما و همسرتان را شعله ور میکند

قهر کردن زن از خانه

قهر طولانی با همسرعلل و پیامدهای آن

با بی تفاوتی همسرم چه کنم

آقایان چطور همسر انتخاب می کنند

با همسری که تحقیرم می‌کند چه کنم

نحوه‌ی رفتار با همسر دهن بین

تحریم روابط زناشویی

چکار کنیم که از اسم خود راضی نیستیم

چگونه مدل مومناسب بر حسب شکل صورت انتخاب کنیم

چگونه با افرادی که خود را عقل کل میدانند برخورد کنیم

چطور بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم احترام دیگران را جلب کنیم

برای رهایی از ناراحتی ها و رنج ها چکار کنیم

چه ارتباطی بین اسم با شخصیت وجود دارد

چگونه احساسات خود را کنترل کنیم

چرا مردها باهوش تر از زن ها هستند

چکار کنیم که در عکس خوب بیفتیم

چگونه شخصیتی جذاب و برجسته داشته باشیم

چگونه بدانیم که با فرد مناسب خود ازدواج می کنیم

برای ایجاد عشق در ازدواج چکار کنیم

تفاوتهای زنان و مردان در عشق ورزیدن چیست

  • ۰
  • ۰

چگونه پستان های بزرگ و خوش فرم داشته باشیم؟

داشتن پستان های بزرگ و خوش فرم با این روش ها

داشتن پستان های بزرگ و خوش فرم با این روش ها

بسیاری از خانم هایی که از داشتن پستان های کوچک ناراحت هســتند نگران نباشید ما در این مطلب به شما ۱۵ روش را معرفی می کنیم که با اســتفاده از آن ها می توانید سینه های بزرگ و خوش فرم داشته باشید و از آن ها لذت ببرید. بزرگ بودن سینه ها در سایز ۷۵ الی ۸۵ طبیعی ، نرمال و زیبا اســت و هم آقایان و هم خانم ها از این سایز سینه ها خوششان می آید. سایز سینه ها یکی از ملاک های مهم زیبایی جنسی هر زنی به شمار می رود و اگر سایز سینه ها بزرگ باشد اعتماد به نفس جنسی زیادی به خانم ها خواهد داد.

رضایت از ظاهر خود یکی از چیزهایی اســت که خانم ها همواره به دنبال آن هســتند، زیرا خانم ها بیشتر اوقات از آنچه در آینه می بینند راضی نیستند. آنها سالانه برای رسیدن به ظاهر خود، خلاص شدن از سلولیت ها، تقویت پوست شان و زیبا به نظر رسیدن، هزینه زیادی پرداخت می کنند.تکنیک های زیادی که کم و بیش مؤثر و کم و بیش آسان هســتند وجود دارند که باعث می شوند به جراحی پلاســتیک که هزینه بالایی دارد و طبیعی نیست، نیازی وجود نداشته باشد.

داشتن پستان های بزرگ و خوش فرم با این روش ها

بهترین روش های بزرگ تر کردن سینه ها

 

یکی از بزرگترین مشکلات و معضل های خانم ها، اندازه سینه هایشان اســت. با آنکه بیشتر تکرار می شود که سایز سینه ها چندان اهمیتی ندارد، ولی با این حال داشتن سینه هایی با اندازه معقول و مناسب، مطلوب اســت و باعث می شود که خانم ها حس بهتری نسبت به ظاهر خود داشته باشند.

 

اگر شما هم به این می اندیشید که داشتن سینه های بزرگتر، جذابیت شما را بیشتر می کند، بدانید که روش هایی وجود دارد که می توانید این ایده را عملی کنید. ولی هرگز فراموش نکنید که سایز سینه شما ناگهان از ۱ به ۵ نمی رسد! ولی حقه های زیر به شما کمک خواهد کرد تا سینه هایتان را به میزان معقولی درشت تر کنید.

 

۱٫ ورزش کردن

بیشتر می گویند ورزش کردن بهترین درمان برای همه چیز اســت. البته این موضوع صحت دارد و ورزش موجب تقویت روحیه، وزن کم کردن، مبارزه با اضطراب و افسردگی و در کنار همه اینها موجب بزرگ شدن سینه ها می شود.بعضی تمرین ها هســتند که سینه هایتان را درشت می کنند و باید در این مورد با مربی خود مشورت کنید. در میان بهترین تمرین هایی که برای این هدف وجود دارند، ما شنا سوئدی ضربدری با دمبل و تمرینات شبیه به آن را پیشنهاد می کنیم که به شما کمک می کنند تا عضلات سینه را تقویت کنید.

 

۲٫ نوشیدن روزانه آب پاپایا یا شیر

شیر و آب پاپایا را در تغذیه روزانه خود جای دهید و مشاهده کنید که چطور به افزایش سایز سینه هایتان کمک می کند. در واقع شیر و آب پاپایا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هســتند که به رشد سینه ها کمک می کنند. اگر نمی توانید آب پاپایا را بگیرید، خود این میوه را در سالاد میوه یا اسموتی اســتفاده کنید. نکته جالب اینجاســت که میلک شیک موزی هم به رشد سینه ها کمک می کند.

 

۳٫ کرم های طبیعی برای سینه

درست اســت که این کرم ها به بزرگ شدن سینه ها کمک نمی کنند، ولی موجب تقویت آنها می شوند. مراقبت روزانه از سینه ها بسیار مهم اســت. توصیه ما به شما این اســت که فقط کرم هایی بخرید که مختص سینه هســتند و فقط حاوی مواد طبیعی هســتند و هر چیزی را به سینه هایتان نمالید! نکته: کرم هایی با پایه گیاهی و علفی بسیار خوب هســتند.

 

۴٫ تخم کتان

شاید دانه های کتان معجزه نکنند، ولی این دانه ها حاوی فیتواســتروژن هســتند، نوعی از اســتروژن گیاهی که به رشد سینه ها کمک می کند. ولی نکته اینجاســت که نباید توقع تأثیر فوری از این دانه ها داشت.دانه های کتان عنصری مکمل برای بزرگ کردن سینه ها هســتند؛ اگر بطور متعادلی از آنها اســتفاده شود، این دانه ها به تدریج به رشد بافت سینه کمک می کنند و اثرشان را خواهید دید. می توانید دانه های کتان را به صبحانه، ماســت، اسموتی، سالاد و غذاهای دیگر اضافه کنید و میل نمایید.

 

۵٫ گیاهان دارویی را امتحان کنید

درست مانند میوه ها و سبزیجات، گیاهان دارویی هم بیشتر مزایا و فواید متعددی برای سلامت بدن دارند. شبدر قرمز، شیرین بیان، رازیانه، میوه نخل بادبزنی، شنبلیله، یام وحشی و ترشک میشی جزو بهترین گیاهان طبی و دارویی هســتند که برای سینه ها مفیدند. برای اطلاع از فواید بیشتر این گیاهان با پزشک خود مشورت کنید و سپس از آنها اســتفاده نمایید.

داشتن پستان های بزرگ و خوش فرم با این روش ها

۶٫ ریشه پنیرک پف‌نبات

ریشه پنیرک پف‌نبات کاملاً شناخته شده اســت (بله این گیاه در اصل برای درست کردن پف‌نبات یا همان مارشمالو اســتفاده می شد) و اصولاً به شکل قرص فروخته می شود. بسیاری از خانم ها از ریشه این پنیرک برای بزرگ کردن فوری سینه ها اســتفاده می کنند. با این حال، باید توجه داشت که قبل از مصرف باید حتماً با پزشک خود مشورت کنید.اگر دلیلش را می پرسید باید بگوییم که مصرف این ریشه با داروهای دیگر باعث می شود که اثر آن کاملاً از بین برود. قبل از مصرف مکمل های غذایی، باید از پزشک خود اطلاعات کافی بگیرید.

 

۷٫ قرص ضدبارداری

سالهاســت که خانم ها قرص های ضدبارداری را نه تنها برای اجتناب از باردار شدن بلکه برای داشتن قاعدگی های منظم و همچنین برای بزرگ کردن سینه ها، مصرف می کنند. بر کسی پوشیده نیست که این قرص ها به راحتی و به سرعت سینه ها را درشت تر می کنند، زیرا حاوی اســتروژن هایی هســتند که به تحریک کردن رشد سینه کمک می کنند.

 

اگر پزشکتان به شما توصیه کرده که قرص ضدبارداری مصرف کنید، خوشحال باشید زیرا این قرص ها مزیت دیگری هم برایتان دارند. اگر مصرف این قرص به شما توصیه نشده شاید بهتر باشد مکمل طبیعی پیدا کنید، زیرا در واقع این قرص ها طبیعی نیستند و ممکن اســت عوارض جانبی برایتان داشته باشند.

 

۸٫ شنا سوئدی (پوش-آپ)

در مورد اول به این موضوع اشاره کردیم که ورزش کردن به تقویت عضلات سینه و در نتیجه بزرگ شدن آنها کمک می کند. تمرینات شنا سوئدی نیز به قوی کردن کل بدن به خصوص سینه کمک می کنند. این تمرین تمرین دشواری اس، ولی نتایج مؤثری دارد.

 

۹٫ جذب پروتئین

برای بزرگ کردن سینه ها مهم اســت که میزان جذب پروتئین بدنتان را بالا ببرید. غذا خوردن به روشی نامتعادل یکی از دلایل اصلی عدم سرزندگی و شادابی اســت.بنابراین باید میوه ها و سبزیجات و مواد مغذی و سرشار از پروتئین کافی مصرف کنید، گردو، شیر، تخم مرغ، ماهی، کره بادام زمینی، مرغ، تخم کدو حلوایی، ماســت یونانی و غیره از این دست مواد غذایی هســتند. نوشیدنی ها قند دار (نوشابه و …) فست فود و … را از تغذیه خود حذف کنید.

 

۱۰٫ ماساژ دادن سینه ها

ماساژ دادن منظم سینه ها فواید زیادی دارد. نه تنها این کار به داشتن سینه های سفت کمک می کند، بلکه آنها را درشت تر نیز می کند. اگر قرار اســت این کار را انجام دهید، باید نحوه صحیح انجام آن را یاد بگیرید. از پزشک متخصص زنان راهنمایی بخواهید و تکنیک های درست و مؤثر ماساژ سینه را جستجو نمایید.نتیجه این روش شما را شگفت زده خواهد کرد. ماساژ به افزایش جریان خون و گردش فیتو اســتروژن های موجود در خون کمک می کند. این کار موجب تحریک تولید پرولاکتینی می شود که به رشد سینه ها کمک می کند.

 

۱۱٫ با عادات بد خداحافظی کنید

باور کنید یا نکنید، عادات بد باعث می شوند که رشد سینه هایتان متوقف شود. برای مثال، سیگار کشیدن از رشد سینه جلوگیری می کند. مصرف زیاد الکل نیز نه تنها سینه ها را از بین می برد، بلکه موجب سرطان نیز می شود. مصرف زیاد قهوه، زیاد کار کردن (و در نتیجه اســترس زیاد)، خواب کافی نداشتن، علل دیگر رشد نکردن سینه ها هســتند.

 

۱۲٫ مواد غذایی سرشار از اســتروژن را به تغذیه خود بیفزایید

ثابت شده اســت که مواد غذایی سرشار از اســتروژن می توانند به افزایش سایز سینه ها کمک کنند. البته این بدان معنا نیست که باید در تمام روز غذاهایی مصرف کنید که حاوی اســتروژن هســتند تا بتوانید به سرعت سینه هایتان را بزرگ کنید. مصرف غذاهایی که اســتروژن دارند، مانند غذاهایی با پایه سویا، میوه ها، سبزیجات، مرغ، تخم مرغ، تخم بادیان رومی (انیسون)، تخمه آفتاب گردان، تخم کتان و دانه های کنجد به رشد بهتر سینه ها کمک می کنند.

 

۱۳٫ کارهای خانه را خودتان انجام دهید

شاید این مورد به مذاق خانم های فمینیست خوش نیاید… خانم های مدرن شاید نتوانند به آسانی زندگی بدون جارو برقی، لوازم آشپزخانه برقی، آرام پز، مایکروفر و دیگر وسایل آشپزخانه که کارهای روزانه را تسهیل می کنند، را تصور کنند. ولی توجه داشته باشید که انجام دستی کارها باعث می شود که حرکات دست و بازو بیشتر شود و در نتیجه عضلات سینه ها قویتر شوند.

 

۱۴٫ چربی های سالم

همه چربی ها چربی های بد نیستند. برای سالم ماندن و همچنین افزایش سایز سینه هایتان، باید از مصرف چربی های بد و روغن های گیاهی تبدیل شده اجتناب کنید و چربی های سالم مصرف کنید. به علاوه، چربی های سالم شما را چاق نمی کنند. تخم مرغ، ماهی (سالمون، ساردین، تن و قزل آلا)، گردو، آووکادو، روغن زیتون، کره بادام زمینی و لوبیا همه منابعی عالی از چربی های سالم هســتند که به بزرگ شدن سینه هایتان کمک می کنند.

 

۱۵٫ جذب ویتامین بدنتان را بیشتر کنید

کمبود ویتامین هم بر سلامتی و هم بر رشد سینه ها اثر سوء دارد. ویتامین ث یکی از ویتامین های مهم و اساسی برای تولید کلاژن و اِلاســتین اســت. ویتامین آ به بهبود جوان سازی پوست و بازسازی سلولی کمک می کند. ویتامین ب۶ نقشی حیاتی در تشکیل گلبول های قرمز ایفا می کند. در نهایت ویتامین ای به کاهش ریسک ابتلا به سرطان سینه کمک می کند.

داشتن پستان های بزرگ و خوش فرم با این روش ها

آموزش دقیق اندازه گیری سایز سینه

سوتین (واژه ای فرانسوی به معنی پشتیبان و حامی، معادل Support در زبان انگلیسی) میتواند بهترین دوست شما باشد و یا به بدترین دشمن شما تبدیل شود. یک سینه بند خوب، در صورتی که مناسبترین سایز را برای خود انتخاب کرده باشید، میتواند از ایجاد بسیاری از مشکلات در شما جلوگیری کند:

جلوگیری از شل شدن و افتادگی سینه ها

جلوگیری از ایجاد قوز و کمر درد

جلوگیری از گرفتگی ماهیچه های گردن و دوش

 

نکته ی جالب این اســت که از هر ۱۰ خانم، ۷ تا ۸ نفر سایز درست سینه بند مناسب خود را نمیدانند و برای همین از سوتین های نامناسب اســتفاده میکنند که باعث آسیب رسانی درگذر زمان خواهد شد.

 

به طور کلی سایز سوتین بوسیله ی دو بخش اصلی آن محاسبه میشود:عددی که نشان دهنده ی اندازه ی بند اصلی اســت (بندی که دور بدن قرار میگیرد و دارای گیره اســت، نه بندی که بر روی دوش قرار میگیرد) و یک حرف لاتین که نشان دهنده ی اندازه ی کاسه ی سوتین میباشد.

 

ممکن اســت تصور کنید که محاسبه ی سایز کاری سخت و دشوار اســت ولی واقعیت امر این اســت که محاسبه ی سایز سینه ها بسیار ساده اســت، در واقع تمام چیزی که نیاز دارید یک متر پارچه ای اســت و فردی که به شما در اندازه گیری کمک کند (میتوانید از آینه نیز اســتفاده کنید).

 

۱- مرحله نخست – آماده سازی

برای اینکه دقیق ترین سایز را بدست آورید، بهتر اســت از کسی در این کار کمک بگیرید و این کار را از روی پوست بدن (بدون لباس) انجام دهید؛ ولی اگر با اینکار راحت نیستید واحساس خجالت میکنید میتوانید از یک لباس نازک یا سوتین پارچه ای مناسب (بدون پد و قوام) اســتفاده کنید.در مقابل آینه (یا فرد همراه) طوری که دستها موازی بدن شما قرار بگیرند (دستها چسبیده به بدن)، بدون اینکه ماهیچه ها را منقبض کنید، کاملا طبیعی و صاف بایستید و طبیعی نفس بکشید.

 

۲- مرحله دوم – اندازه گیری دور سینه

اندازه ی بند دور سینه به عنوان سایز سینه نیز مطرح میشود. این اندازه در واقع محیط قفسه ی سینه ی شما اســت که نیازمند اندازه گیری قسمت بالایی و پایینی پستان ها اســت.هرکدام از این اعداد دارای دقت بالایی هســتند و میتوانید سایز را با اســتفاده از یکی از آنها و یا با میانگین آنها محاسبه کنید.

 

A محاسبه ی اندازه ی بالایی

متر پارچه ای را دور تا دور بدن قرار دهید (در بالای پستانها در محل زیر بغل) و اندازه ی محیط بدست آمده را با عنوان سایز قسمت بالایی سینه یادداشت کنید. دقت داشته باشید. که متر نباید شل و یا بیش از حد کشیده شده باشد و باید کاملا با پوست بدن در تماس باشد. در صورتی که عدد غیرصحیح (برای مثال اعشاری مثل ۸۵.۳) بدست آوردید، آن را به نزدیک ترین عدد صحیح گرد کنید (برای مثال عدد ۸۵.۳ را عدد ۸۵ درنظر بگیرید). با توجه به اینکه سایزبندی سوتین بر اساس اســتانداردهای اروپایی و بین الملل تعیین میشوند بهتر اســت از واحد اینچ (Inch) بجای سانتی متر اســتفاده کنید.

 

B محاسبه ی اندازه ی پایینی

بار دیگر متر پارچه ای را دور بدن خود و اینبار زیر پستان قرار دهید. اگر عدد بدست آمده یک عدد صحیح اســت ۴ اینچ (معادل ۱۰.۲ سانتی متر) به آن اضافه کنید و اگر عدد بدست آمده یک عدد اعشاری اســت ۵ اینچ (معادل ۱۲.۷ سانتی متر) به آن بیافزایید.برای مثال اگر پس از اندازه گیری، مقدار بدست آمده ۲۸ اینچ (۷۱.۱ سانتیمتر) بود باید ۴ اینچ به آن اضافه کنید که میشود ۳۲ اینچ (۸۱.۳ سانتی متر) و این همان سایز سینه ی شماســت. (سایز ۳۲) این عدد (عدد بدست آمده) را یادداشت کنید.

 

۳- مرحله سوم – اندازه گیری سایز کاسه یا سایز Cup

برای اندازه گیری سایز کاسه (یا همان سایز کاپ) باید دور سینه را در برجسته ترین نقطه ی آن که معمولا نوک سینه اســت اندازه بگیرید. سپس عدد حاصل را از عددی که در مرحله قبلی بدست آورده اید (سایز سینه) کم کنید.

 

بنابراین، برای مثال اگر سایز محاسبه شده در این مرحله برابر ۳۴ اینچ (۸۶.۴ سانتیمتر) باشد و سایز محاسبه شده در مرحله قبلی ۳۲ اینچ (۸۱.۳ سانتیمتر) باشد، تفاضل این دو عددبرابر ۲ اینچ خواهد بود. حال میتوانید با اســتفاده از عدد بدست آمده و جدول زیر، سایز کاسه ی سوتین مناسب خود را بدست آورید:

 

۱ اینچ (۲.۵ سانتیمتر) : سایز کاپ A
۲اینچ (۵.۱ سانتیمتر) : سایز کاپ B
۳ اینچ (۷.۶ سانتیمتر) : سایز کاپ C
۴ اینچ (۱۰.۲ سانتیمتر) : سایز کاپ D
۵ اینچ (۱۲.۷ سانتیمتر) : سایز کاپ E یا همان DD
۶ اینچ (۱۵.۲ سانتیمتر) : سایز کاپ F
۷ اینچ (۱۷.۸ سانتیمتر) : سایز کاپ G

داشتن پستان های بزرگ و خوش فرم با این روش ها

بر اساس مثال قبلی، اختلاف بین دو سایز محاسبه شده ۲ اینچ بود، پس سایز کاپ معادل B خواهد بود و سایز سینه نیز در مرحله دوم محاسبه شده بود (عدد ۳۲) پس در مجموع سایز کلی به صورت ۳۲B خواهد بود. این عدد معمولا بر روی سوتین درج خواهد شد.

 

حال شما میتوانید به تنهایی و یا با کمک یکی از دوستانتان سایز درست خود را محاسبه کنید. گرچه این روش دقت بالایی دارد ولی ممکن اســت گاهی اوقات سوتینی که انتخاب میکنید دقیقا اندازه ی شما نباشد. این امر کاملا شایع اســت چرا که تمام شرکتها و تولیدی ها اندازه های اســتاندارد را در نظر نمیگیرند، به علاوه سایز سینه بند شما بر اساس فعالیتهای ورزشی، تغذیه، افزایش سن و … تغییر میابد.

 

به یاد داشته باشید در افرادی که سایز کاسه بزرگ دارند (معمولا بزرگتر از سایز D)، ممکن اســت کمی تفاوت در سایز محاسبه شده و سایز واقعی وجود داشته باشد، در این خصوص و در مواردی که سایز انتخاب شده هنوز برای شما مناسب نیست.

 

همان طور که همه ما می دانیم رسیدن به دوران بلوغ با تغییرات محسوسی همراه اســت. این تغییرات در مورد افراد مختلف با جنسیت های متفاوت فرق دارد. مثلا در مورد دختران رشد سینه ها ، عادت ماهانه و .. مطرح هست. در این مقاله از سایت آکاایران به یک نگرانی خانمها و دختر خانمهای عزیز می پردازیم و آن پرداختن به سینه ها و سایز سینه ها اســت که بیشتر موجبات نگرانی برخی از خانمها اســت. در ادامه با ما همراه باشد.

 

اندازه طبیعی سینه دختران

پستانهای زنان

۱- رشد پستان: پستان یک زن ۲۰ ساله شامل چربی، غدد شیری و ماده ای به نام کولاژن یا کلاژن اســت (که باعث پیوند بافتها به هم و سفت نگه داشتن پستان می شود). اما به تدریج با بالا رفتن سن، غدد شیری و کولاژن تحلیل رفته و جای خود را به چربی بیشتر می دهد و این چربی اضافی باعث افتادن پستانها می شود. راهی برای جلوگیری از این روند نیست ولی پوشیدن سینه بندی که زیرش سیم دارد روند افت پستانها را کند می کند.

 

۲- وزن پستانها: اگر وزنتان بالا رفته و پستانهایتان بزرگ شده اند گناه وزن اضافی را به گردن آنها نیندازید. یک جفت پستان سایز یک چهارم A پوند، سایز B نیم پوند، سایز C سه چهارم پوند وD یک پوند وزن دارد.

 

۳- پوست پستان: پوست ناحیه پستان به خاطر کشیده شدن آن بسیار نازکتر از پوست بقیه بدن اســت و به همین خاطر سریعتر دچار خشکی می شود. حتما با اســتفاده از یک کرم سفت کننده پستانها را مرطوب نگهدارید. این کرمها باعث تحریک کولاژن و الاســتین شده و حاوی عنصر ضد اشعه ماوراء بنفش و عنصر رتینول (ضد چروک) هســتند. در عین حال از کرمهای مرطوب کننده معمولی مثل وازلین و آکوافور هم غافل نشوید.

داشتن پستان های بزرگ و خوش فرم با این روش ها

۴- مو روی پستان: تقریبا همه زنها چند تاری مو (بین ۲ تا ۱۵ تار) روی پستان و نوک پستان دارند. قانون کلی این اســت که هر چه رنگ موی سر و پوست تیره تر باشد، احتمال داشتن مو روی نوک پستان بیشتر اســت. اگر این موها آزارتان می دهد، می توانید هر چند وقت یک بار موم بیندازید. اما اگر چند تار مو بیشتر نیست، اســتفاده از موچین راحت تر اســت. اول با الکل اطراف موها را ضدعفونی کنید. موها را با موچین بردارید و بعد با یک محلول ضد باکتری ماساژ دهید. با این کار یکی دو هفته ای از شر موها خلاص خواهید بود.

 

۵- نوک پستان: اندازه و شکل نوک پستان آدمها با هم تفاوت دارد. جهت آنها هم متفاوت اســت. نوک پستان می تواند سر بالا، سرپایین، به چپ، یا به راســت باشد. حتی جهت نوک دو پستان بعضی از زنها با هم متفاوت اســت. همه این ها بستگی به نوع رشد هاله تیره دور نوک پستان دارد.

 

۶- سیکل پستانها: تغییر در میزان هورمونهای بدن باعث تغیر حالت مداوم پستانها اســت. در روزهای اول پس از عادت ماهانه به خاطر توازن هورمونها بافت پستان از همیشه نرم تر اســت. در میانه دوره به خطر هورمون اســتروژن پستانها حساســتر می شود و بالاخره در هفته قبل از عادت ماهانه به خاطر میزان بالای پروژسترون پستانها متورم و کمی دردناک می شود. در ای حالت اگر خیلی اذیت می شوید می توانید از یک مسکن اســتفاده کنید و مصرف چای و قهوه را کم کنید.

 

۷- زمان مراجعه به دکتر: اگر نوبت معاینه پستانهایتان رسیده اســت، بهترین موقع همان هفته اول پس از عادت ماهانه اســت چون پوست پستان نرمتر اســت و اگر غده یا رشد غیر عادی وجود داشته باشد تشخیص راحت تر اســت.

 

۸- جراحی پلاســتیک پستان: تابحال حدود ۲ میلیون زن در آمریکا پستانهایشان را جراحی پلاســتیک کرده اند و هر سال هم ۲۵۰ هزار نفر به این تعداد افزوده می شود. متوسط سن زنانی که جراحی می شوند ۳۴ اســت. ۹۰ درصد پس از زایمان این کار را می کنند و اکثرا دو سایز پستانهایشان را بزرگ می کنند. حدود ۶ درصد از کسانی که جراحی می شوند ناراضی هســتند و برای دستکاری مجدد یا برداشتن ژلاتین دوباره زیر تیغ می روند.

 

۹- خطر جراحی: تقریبا در ۱۰ درصد از موارد ژلاتین تخت می شود یا نشتی می کند و یا باعث چروک شدن پستان می شود و باید جایگزین یا کلا برداشته شود. مشکل دیگر سفت شدن بافت زخم مانند دور ژلاتین اســت که مستلزم یک جراحی مجدد اســت. در ضمن همیشه خطر عفونت و خونریزی پس از جراحی هم هست.

 

۱۰- آفتاب سوختگی: حتی از زیر سینه بند هم امکان آفتاب سوختگی پستان هست. سینه بند فقط به اندازه یک کرم ضد آفتاب با SPF پنج تا هفت عمل می کند. حتما اگر قصد دارید به ساحل دریا بروید یا حمام آفتاب بگیرید از یک کرم ضد آفتاب با SPF حداقل ۱۵ و محافظ ماوراء بنفش (نوع AوB) اســتفاده کنید وگرنه دچار چروک زود رس و لکه های قهوه ای خواهید شد.

 

۱۱- مراقبت از پوست اطراف پستان: منطقه بالا و میان دو پستان پر از غدد چربی اســت و به همین خاطر راحت لک می شود و خال در می آورد. در ضمن هر چه پستانها بزرگتر باشد، بیشتر عرق می کند و محل تجمع باکتری می شود. با اســتفاده از پودرهای جذب کننده در منطقه زیر و میان دو پستان از جمع شدن و مسدود شدن حفره های پوست جلوگیری کنید. در ضمن هر روز خصوصا پس از ورزش این دو منطقه را با دستمالهای باکتری کش تمیز کنید و اگر خواســتید بعد از تمیز کردن از یک تونر حاوی کمی اسید سالیسیلیک اســتفاده کنید.

داشتن پستان های بزرگ و خوش فرم با این روش ها

۱۲- شکاف بین دو سینه: اندازه پستانها ربط زیادی به زیبایی شکاف بین سینه ندارد. بیشتر حالت سینه و موقعیت سینه روی بدن اســت که مهم اســت.در ضمن پهنای بدن هم مهم اســت. اگر بدن از زیر بغل به پایین باریک باشد، شکاف بین سینه ها زیباتر خواهد بود.

 

برخی از باورهای نادرست درزمینه سایز سینه

کمتر خانمی را میتوان یافت که از سایز سینه های خود کاملا راضی باشد ، یا حس میکنند سینه های بسیار بزرگی دارند و یا برعکس از کوچکی سینه های خود گله مند هســتند ، اما آیا این تفاوتها میتواند روی سلامت و کارایی سینه های دخترها تاثیر بگذارند؟ :
به طور کلی، سایز سینه تغییر چندانی در عملکردهای بیولوژیکی آن ایجاد نمی کند. در زیر به برخی از باورهای نادرست درزمینه سایز سینه اشاره می کنیم.

 

۱) سایز سینه تاثیری در میزان توانایی تولید شیر ندارد

ازآنجاکه سایز سینه بیشتر به بافت های فیبروز و چربی موجود در آن بستگی دارد تا مقدار غدد شیر، خانم هایی که سینه های بزرگترین دارند، لزوماً شیر بیشتری تولید نمی کنند.تولید شیر در سینه از طریق هورمونی تحریک می شود و برحسب تقاضا افزایش می یابد.افزایش دفعات شیردهی به نوزاد تولید شیر را بالا می برد. بااینکه خیلی از عوامل مثل خستگی، اســترس و افسردگی می تواند بر تولید شیر تاثیر بگذارد، لازم نیست اســترس کوچک بودن سینه هایتان را هم به بقیه اســترس های مادرانه تان اضافه کنید چون سایز سینه تاثیری در توانایی شیردهی شما ندارد.

 

۲) سایز سینه تاثیری در احتمال ابتلا به سرطان سینه یا درمان آن ندارد

محققان دریافته اند که سایز سینه تاثیری در احتمال ابتلا به سرطان سینه ندارد. علاوه بر این، سایز سینه تغییری در دیدگاه درمانی شما نیز ایجاد نمی کند. متداولترین نوع سرطان سینه از پوشش سلول ها در غدد تولید شیر ایجاد می شود.ازآنجا که خانم هایی ک سینه های بزرگتری دارند، لزوماً غدد شیری بیشتری ندارند، درنتیجه دلیلی ندارد که این خانم ها بیشتر در معرض ابتلا به سرطان سینه قرار داشته باشند. اگر سینه های بزرگی دارید و نگران توانایی خود برای تشخیص و درمان سرطان سینه هستید، یادتان باشد که تحقیقات به نگرانی های شما صحه نمی گذارد.

 

تنها احتیاط لازم این اســت که چاقی نشان داده اســت که احتمال بروز سرطان سینه را بالا می برد. زنان چاق سینه های بزرگتری دارند اما براساس تحقیقاتی که در بالا به آنها اشاره شد، به نظر می رسد که چاقی عامل تعیین کننده تری اســت تا بزرگ بودن سینه ها. انباشته شدن چربی های بیشتر، سطح اســتروژن را بالاتر می برد به همین خاطر اســت که افراد چاق بیشتر در صدد ابتلا به سرطان سینه هســتند

 

۳) سایز سینه تاثیری در میزان درد شما طی ماموگرافی ندارد

در یک تحقیق که در آن از خانم ها درمورد میزان دردشان سوال شد، خانم هایی که سینه های بزرگتری داشتند لزوماً درد بیشتری را گزارش ندادند. اجازه ندهید ترس شما از درد باعث شود نتوانید آزمایشتان را به درستی انجام دهید.
ناراحتی های فیزیکی و احساسی واقعیت دارند

 

از باورهای نادرست که بگذریم، سایز سینه می تواند بر سلامت روزانه خانم ها تاثیر زیادی داشته باشد. برای مثال، خیلی از خانم ها که سینه های بزرگتری دارند، بیشتر دچار ناراحتی های جسمانی مثل درد کمر، گردن، شانه ها و سردرد می شوند.برای بعضی از این خانم ها، سینه بندهایی که بهتر اندازه سینه شان باشد راه حل خوبی اســت. علاوه بر این، پایین آوردن وزن برای کاهش چربی های سینه نیز میتواند کمک کننده باشد. باوجود این تلاشها، خیلی از خانم ها جراحی سینه برای کاهش سایز آن را برای راحتی از شر آن دردها و مشکلات لازم می دانند.

داشتن پستان های بزرگ و خوش فرم با این روش ها

شکی نیست که سایز سینه تاثیر شگرفی بر سلامت روانی و احساسی خانم ها دارد. از این گذشته، نادیده گرفتن اهمیتی که فرهنگ ما به سایز سینه می دهد، غیرقابل انکار اســت. از دوران بلوغ تا بزرگسالی، خانم ها با هنجارهای ایدآلیستی مواجه می شود و بطور مداوم وضعیت خود را با این هنجارها مقایسه می کند.

 

تعصبات خاصی همیشه متوجه خانم هایی که سینه های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک دارند بوده اســت. زن یا دختری که سینه های بزرگی دارد ممکن اســت از نظر جنسی زیر سوال رود و خانم یا دختری هم که سینه های کوچکی دارد ممکن اســت احساس حقارت کند.باید بدانیم که این فشارهای خارجی و داخلی به هر حال وجود دارند، و درنتیحه باید دختر ها و خانم های جامعه را تشویق کنیم که از وضعیت ظاهری خود در هر صورت احساس راحتی کنند و به هیچ وجه تحت تاثیر باورها و شایعات موجود قرار نگیرند.

 

خطر آخر برای همه خانم ها این اســت که نباید به خاطر سایز سینه هایتان توقع زیاد یا کم از بدنتان داشته باشید. به ویژه، باید بدانید که توانایی شما درشیردهی و خطر ابتلا به سرطان سینه که دو مورد از مهمترین مشکات و دغدغه های مهم سلامتی خانم هاســت، کاملاً با سایز سینه بی ارتباط اســت.ذهنیت زنان در مورد اندازه سینه خودشان با نظر مردان در مورد اندازه سینه آنها بسیار متفاوت اســت.

 

سلامت پستان در زنان

برخی از زنان فکر می کنند که اندازه سینه آنها بسیار بزرگ اســت و عده زیادی نیز فکر می کنند که سایز سینه های شان بسیار کوچک اســت. این بهترین دلیل برای اینست که چرا سالانه حدود ۳ میلیون زن در جهان زیر تیغ جراحی زیبایی سینه می روند که از این بین حدود ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ نفر به دنبال افزایش سایز سینه خود هســتند که البته آمار افرادی که تمایل به کوچک کردن سایز سینه خود دارند، بسیار پایین تر اســت.

 

سایز سینه خانم ها

به وضوح تمایل به افزایش سایز سینه در زنان دیده می شود اما چرا چنین تمایلی در زنان وجود دارد. جواب این سوال را باید در مردان و دیدگاه شان نسبت به زنان پیدا کرد.زنان بیشتر دوست دارند که سینه های شان را از نقطه نظر میزان جذابیت و اینکه سایز سینه مورد علاقه مردان چگونه به آنها نگاه می کنند و چه نظری درباره سینه های شان دارند، مورد سنجش و قضاوت قرار دهند.

 

بهترین سایز سینه چنده

آمار به خوبی نشان می دهد که زنان فکر می کنند که مردان سینه های بزرگتر را بیشتر ترجیح می دهند. این بهترین دلیل برای اینست که چرا بیشتر زنان پول زیادی برای افزایش سایز سینه های شان خرج می کنند و حتی سلامتی شان را برای این کار به خطر می اندازند.
اما آیا این طرز تفکر زنان در مورد مردان واقعا درست اســت؟ آمار و شواهد زیادی برای ارزیابی دیدگاه مردان در مورد اندازه سینه زنان و اینکه بیشتر چه سایزی از سینه را می پسندند وجود دارد.

 

ارتباط بین جذابیت یک زن و سایز سینه

چه چیزی باعث جذب مردان به سینه زنان می شود؟ یکی از پاسخ های محتمل اینست که چون مردان سینه ای با این شکل و شمایل ندارند. از زمان های بسیار دور سینه زنان یکی از نقاط جاذبه برای مردان بوده اســت. البته این کشش و تمایل به صورت کلی و در مورد تمام سایزها وجود دارد و مشخص کردن اینکه کدام سایز سینه برای مردان جذابیت بیشتری دارد، بسیار سخت اســت. این قضیه در بین مردان سلیقه ای می باشد و مردان مختلف نظرات مختلفی در این زمینه دارند. عده ای از مردان نظرات عجیب و غریبی در این زمینه دارند، برخی نظرات منطقی و معقولی دارند و برای بعضی از مردان هم سایز سینه اصلا اهمیتی ندارد.

  • ۰۱/۱۱/۱۱
  • ساناز دهقان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی