ازدواج ایرانی

در ایران چگونه باید ازدواج کرد

ازدواج ایرانی

در ایران چگونه باید ازدواج کرد

چگونه میتوانیم ازدواج موفق داشته باشیم

کلمات کلیدی

رابطه جنسی

روابط زناشویی

زندگی مشترک

زندگی زناشویی

جلوگیری از بارداری

زندگی جنسیتان

آمیزش جنسی

جلسه خواستگاری

رابطه زناشویی

این جملات آتش دعوای شما و همسرتان را شعله ور میکند

قهر کردن زن از خانه

قهر طولانی با همسرعلل و پیامدهای آن

با بی تفاوتی همسرم چه کنم

آقایان چطور همسر انتخاب می کنند

با همسری که تحقیرم می‌کند چه کنم

نحوه‌ی رفتار با همسر دهن بین

تحریم روابط زناشویی

چکار کنیم که از اسم خود راضی نیستیم

چگونه مدل مومناسب بر حسب شکل صورت انتخاب کنیم

چگونه با افرادی که خود را عقل کل میدانند برخورد کنیم

چطور بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم احترام دیگران را جلب کنیم

برای رهایی از ناراحتی ها و رنج ها چکار کنیم

چه ارتباطی بین اسم با شخصیت وجود دارد

چگونه احساسات خود را کنترل کنیم

چرا مردها باهوش تر از زن ها هستند

چکار کنیم که در عکس خوب بیفتیم

چگونه شخصیتی جذاب و برجسته داشته باشیم

چگونه بدانیم که با فرد مناسب خود ازدواج می کنیم

برای ایجاد عشق در ازدواج چکار کنیم

تفاوتهای زنان و مردان در عشق ورزیدن چیست

  • ۰
  • ۰

در کل پنج مل لباس عروس محبوب هست. تمام آن ها زیبا هستند اما انتخاب درست میتواند به شما کمک کند تا نقاط قوت را نمایان کنید و نقاطی که نگران کننده هستند را مخفی کنید (منظور فرم یا سایز بدن می باشد).


لاغر شدن با لباس عروس, انتخاب لباس عروس مناسب


A شکل / پرنسسی
این نام بخاطر شکلی است که لباس در هنگام پوشیده شدن دارد، این مدل کلاسیک و ساده است. مدل پرنسسی به اطراف شما پخش می شود و روی زمین کشیده می شود. همچنین طول آن ممکن است تا بالای زانو باشد و یا با چین هایی همراه باشد. و یا ممکن است چین های لباس عروس با مواد سنگین مثل ساتن همراه باشد.
این لباس مناسب چه کسانی می باشد: لباس پرنسسی تقریبا مناسب تمام عروس ها است، اما دامن بلند این مدل لباس قسمت پایین پای شما که ممکن است لاغر باشد را کامل می پوشاند. اگر هدف شما لاغرتر به نظر رسیدن باشد این مدل بهترین است چون بلندای این لباس و تاکیدی به طول لباس می دهد.
امپراطوری
این مدل به خاطر خط های خاصش که تا زیر و روی سینه هست و به پایین پخش می شود به این نام معروف است. مدل امپراطوری ممکنه آستین داشته باشد یا بدون آستین باشد، همچنین از چین های مختلفی نیز برای این دامن این لباس می توان استفاده کرد. این لباس از مواد سبک تری درست شده است حس رمانتیک تری را به شما خواهد داد.
این لباس مناسب چه کسانی می باشد: این مدل مناسب اکثر عروس ها است اما بیشتر به کسانی توصیه می شود که قصد دارند سینه های برجسته داری داشته باشند. اما خانم هایی با سینه های درشت این مدل را بیشتر انتخاب می کنند زیرا این مدل دایره ای قدیمی میتواند بهتر سینه ها را پوشش دهد.
استوانه ای
همانطور که از اسم این مدل پیداست مدل استوانه ای از بالا تا پایین کشیده و باریک است. این مدل که به قلافی هم معروف است، میتواند کاملا به بدن شما بچسبد و تمام انحنا های بدنتان را نشان دهد. این مدل نسبت به لباس هایی که گلدوزی داشته و سبک تر هستند ممکن است ساده بنظر برسد.
این لباس مناسب چه کسانی می باشد: با این که این مدل همیشه خوب است اما بیشتر برای عروس های لاغر مناسب می باشد. عروس های لاغر و کوتاه با این مدل بلندتر به نظر میرسند. اما توجه داشته باشید چون این مدل تنگ می باشد ممکن است که باعث شود تا شما نتوانید خوب برقصید.



گل - تشریفات - دسته گل - دسته گل عروس - عروسی - گل آرایی


تجملی
داستان های افسانه ای از روی این مدل ساخته شده است. این مدل می تواند یک تکه یا دو تکه باشد. این مدل لباس برای مراسم سنتی و بزرگ عالی می باشد. استفاده از این مدل لباس همراه با دستکش باعث تحیر همگان می گردد. در این مدل لباس از همه مواد مانند ساتن و ابریشم و … استفاده می شود.
این لباس مناسب چه کسانی می باشد: این لباس برای بسیاری از عروس ها مناسب می باشد اما این مدل لباس برای کسانی که قد بلند و بدن ظریفی دارند و یا کسانی که اندامی گلابی شکل دارند بسیار زیبا می باشد. دامن این لباس با برجسته نشان دادن قسمت کمر، بزرگی قسمت پایین تنه را پنهان می کند. اگر بخواهیم برای این مدل مثالی بیاوریم، ساعت شنی بهترین مثال برای این مدل است. زیرا این مدل تأکید بیشتری به قسمت کمر دارد.
پری دریایی
این مدل تحریک کننده بدن شما را به نمایش می گذارد. این مدل تمام خطوط انحنای بدن را از سینه تا زانو مشخص می سازد. این مدل لباس تنوع های گوناگونی دارد که باعث می شود هیچ محدودیتی در انتخاب آن نداشته باشید.
این لباس مناسب چه کسانی می باشد: به دلیل چسبندگی این مدل، این لباس برای کسانی که با لباس کم راحت هستند مناسب می باشد. این مدل برای کوتاه قدها، لاغر ها و بلند قدها مناسب می باشد؛ در نتیجه هر دختری میتواند این مدل لباس را دوست داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی